Medeniyet Üniversitesi Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi (03 Ekim 2017)

İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ – KLİNİK PSİKOLOJİ ENSTİTÜSÜ DERNEĞİ

ORTAK İŞBİRLİĞİ İLE

BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ EĞİTİMİ

Eğitim Toplam Süresi: 200 Saat Eğitim Sonunda Verilecek Belge: Medeniyet Üniversitesi ve Klinik Psikoloji Enstitüsü Derneği Onaylı Uygulayıcı Sertifikası Eğitime Kimler Katılabilir: Psikoloji, PDR, Çocuk Gelişimi Mezun Ve Öğrencileri İle , Psikiyatrist Ve  Nörologlar Eğitim Gün Ve Saatleri: Her Salı Saat 10-18 Arası/ Toplam 7 Ay Eğitim Başlangıç Tarihi: 3 Ekim 2017 – Salı Eğitim İçeriği: Teorik Ve Pratik Uygulama İle Süpervizyonu İçermektedir. Eğitmen: Yrd.Doç.Dr. Elif Güneri İrtibat Numarası: Fatma Hanım: 0533 554 44 57 , fatma.avci@Medeniyet.Edu.Tr Nimet Hanım:  0216 481 70 70 , Klinikpsikolojidernegi@Gmail.Com [fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_button color=” blue” size=”large” gradient1=”” gradient2=”” link=”https://www.klinikpsikoloji.com.tr/basvuru-formu/” target=”https://www.klinikpsikoloji.com.tr/basvuru-formu/”]Kayıt Ol[/fusion_button]
1. MODÜL   Psikoterapi’ye Giriş: Klinik Değerlendirme
 SÜRE: 32 saat
2. MODÜL Psikoterapi: Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım
·         Bilişsel yaklaşım ve temel ilkeler ·         Davranışçı yaklaşım ve temel ilkeler ·         BDT seans yapısı ·         Düşünce-duygu-davranış ilişkileri ·         Otomatik düşünceler, ara inançlar ve ana inançlar ·         Sorunların kavramsallaştırılması / Vaka formülasyonu ·         Tedavi planı oluşturma ·         Kullanılan temel teknikler ·         Ev ödevleri ·         Karşılaşılabilecek zorluklar ·         Sonlandırma
 SÜRE: 64 saat
3. MODÜL Psikopatolojiye Uygun Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım
  ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Depresyon ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Sosyal Fobi ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Yaygın Anksiyete Bozukluğu ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Obsesif Kompulsif Bozukluk ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Panik Bozukluk ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Yeme Bozuklukları ·         Psikoterapi’de Bilişsel ve Davranışçı Yaklaşım: Kişilik Bozuklukları
 SÜRE: 56 saat
4. MODÜL SÜPERVİZYON